Articolul precedent |
Articolul urmator |
697 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-26 14:39 |
SM ISO690:2012 CĂLCÂI, Gheorghe. Micul business – element fundamental al constituirii clasei mijlocii . In: Creşterea economică în condiţiile globalizării: : modele de dezvoltare durabilă, Ed. 7th edition, 3-5 mai 2018, Chişinău. Chişinau, Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Ediția 12, Vol.1, pp. 120-123. ISBN 978-9975-3171-1-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 12, Vol.1, 2017 |
||||||
Congresul "Creşterea economică în condiţiile globalizării" 7th edition, Chişinău, Moldova, 3-5 mai 2018 | ||||||
|
||||||
JEL: E30, L21, L32, M21 | ||||||
Pag. 120-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evenimentele care s-au desfășurat în ultimul sfert de secol au contribuit la evidențierea unor noi categorii și grupuri sociale. Una din acestea este clasa socială mijlocie. Un rol deosebit în procesul de constituire a acestei clase îl joacă întreprinderile micului business. Informația empirică a fost colectată cu ajutorul metodelor: observația sociologică și studierea documentelor statisticii oficiale. În lucrare sunt elucidate criteriile care permit clasificarea IMM-urilor în mirco, mici și mijlocii, se analizează activitatea acestora pe parcursul a 11 ani, se menționează ca practicarea business-ului mic și mijlociu, oferă oamenilor destule avantaje însă ei trebuie să însușească modul lor de utilizare. Dacă cetățenii vor fi capabili să realizeze spiritul lor de antreprenor atunci clasa mijlocie de asemenea se va forma și dezvolta cu pași rapizi. |
||||||
Cuvinte-cheie business mic, clasa socială mijlocie, întreprinderile mici şi mijlocii, structură socială, societatea, criterii de clasificare |
||||||
|