Modalităţi de valorificare a unităţii tematice Economia în clasele primare (Programul Pas cu Pas
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
715 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.035.3 (8)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Lora. Modalităţi de valorificare a unităţii tematice Economia în clasele primare (Programul Pas cu Pas. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 2(66), pp. 37-39. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(66) / 2011 / ISSN 1810-6455

Modalităţi de valorificare a unităţii tematice Economia în clasele primare (Programul Pas cu Pas
CZU: 373.3.035.3

Pag. 37-39

Ciobanu Lora
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2017


Rezumat

In the given article it is presented a way of projecting the theme unit „Economics” in the elementary classes; it is highlighted the didactic contents on the economical themes that can be realized in all five approaches: Reading and Writing, Mathematics, Scientific knowledge, Social Studies, Arts.