Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
740 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 16:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (430) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 BEZEDE, Rima. Profesorul-lider în procesul educaţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 2(78), pp. 20-23. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(78) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 20-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la abordarea rolurilor profesionale ale cadrului didactic din perspectiva lidershipului educațional. Profesorii-lideri identifică probleme şi găsesc, prin intermediul unei activități de cercetare, cele mai potrivite căi de soluţionare a acestora. Ei diseminează rezultatele obţinute și îi oferă comunităţii pedagogice șansa de a face un schimb dirijat de bune practici, de soluţii constructive pentru probleme curente din activitatea profesională. Doar un profesor-lider cu viziune ce inspiră și creează rezonanță, care promovează schimbări și induce entuziasm poate deveni cu adevărat aliatul elevului și figura centrală în reformele actuale din sistemul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie educational leadership, professional competences, teaching community, teacher’s personality |
||||||
|