Valorificarea strategiilor didactice în demersul extracurricular
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
623 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-04 00:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
GĂRGĂUN, Alexandra. Valorificarea strategiilor didactice în demersul extracurricular. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 25-27. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455

Valorificarea strategiilor didactice în demersul extracurricular
CZU: 37.02

Pag. 25-27

Gărgăun Alexandra
 
Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 august 2017


Rezumat

Articolul abordează problema valorificării strategiilor didactice în cadrul procesului educaţional, strategii ce contribuie la dezvoltarea competenţelor lectorale, la facilitarea comprehensiunii şi a interpretării textului artistic la lecţiile de limba şi literatura română. Tehnologiile informaţionale utilizate de rînd cu acestea incită şi dinamizează demersurile extracurriculare axate pe formarea competenţelor care i-ar ajuta pe elevi să se încadreze în activităţi socioprofesionale.

This article addresses the problem of improving the educational strategies in the process of teaching lecturers, which contributes to the development of lectureship skills and facilitates the interpretation and comprehension of the artistic text in the Romanian Literature lessons. The Informational Technologies were used to incite and stimulate the extra-curricular activities in skills training, which would help students fall easily in the socio-professional activity.

Cuvinte-cheie
extra-curricular activities, the artistic text,

didactic strategies, Romanian literature, reading workshop