Formarea competenţelor profesionale prin metoda Proiectul la disciplina Proiectarea şi crearea paginilor Web
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
715 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 23:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (85)
Probleme generale de didactică și metodică (1255)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280)
SM ISO690:2012
OBADĂ, Liuba. Formarea competenţelor profesionale prin metoda Proiectul la disciplina Proiectarea şi crearea paginilor Web. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 52-55. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455

Formarea competenţelor profesionale prin metoda Proiectul la disciplina Proiectarea şi crearea paginilor Web
CZU: 37.02:004

Pag. 52-55

Obadă Liuba
 
Colegiul de Informatică, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 august 2017


Rezumat

Politicile curriculare actuale sînt centrate pe dezvoltarea de competenţe, prin realizarea unor activităţi de învăţare centrate pe elevi. În acest context, devin importante strategiile interactive aplicate de cadrele didactice pentru atingerea finalităţilor scontate ale învăţării. Subiectul pus în discuţie în articolul dat se referă la utilizarea metodei Proiectul ca o modalitate interactivă de învăţare/evaluare, direcţionată spre eficientizarea procesului educaţional şi modernizarea metodologiei de formare a competenţelor profesionale în cadrul disciplinei Proiectarea şi crearea paginilor Web. Accentul este pus pe aspectul practic al metodei, care oferă elevilor posibilitatea de a arăta nu doar ceea ce cunosc, dar, mai ales, ceea ce pot modela şi crea în baza cunoştinţelor dobîndite. Predarea pe bază de proiecte reprezintă un model inovativ, care implică, în mod direct şi activ, elevii în procesul instructiv-educativ.

Nowadays, the curricular policies are focused on the developing of competences and on the establishing of student-centred activities. It is important to choose the proper strategies to the achievement of the anticipated objectives. The subject treated refers to the use of project method as an interactive learning/evaluating method, directed to the improving of the educational process concentrated on competences and on the methodological upgrading professional skills at the discipline “Designing and creating Web pages”. The present article emphasizes the practical aspect of project method, which allows students to show not only what they know, but to evidence the creating and designing abilities using the oquired knowledge. Appling project methods represent an advanced method that efficiently involves students in the teaching process.

Cuvinte-cheie
project method, WEB pages, innovation, evaluation,

formind the competences