Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 23:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
![]() OBADĂ, Liuba. Formarea competenţelor profesionale prin metoda Proiectul la disciplina Proiectarea şi crearea paginilor Web. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 52-55. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 52-55 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Politicile curriculare actuale sînt centrate pe dezvoltarea de competenţe, prin realizarea unor activităţi de învăţare centrate pe elevi. În acest context, devin importante strategiile interactive aplicate de cadrele didactice pentru atingerea finalităţilor scontate ale învăţării. Subiectul pus în discuţie în articolul dat se referă la utilizarea metodei Proiectul ca o modalitate interactivă de învăţare/evaluare, direcţionată spre eficientizarea procesului educaţional şi modernizarea metodologiei de formare a competenţelor profesionale în cadrul disciplinei Proiectarea şi crearea paginilor Web. Accentul este pus pe aspectul practic al metodei, care oferă elevilor posibilitatea de a arăta nu doar ceea ce cunosc, dar, mai ales, ceea ce pot modela şi crea în baza cunoştinţelor dobîndite. Predarea pe bază de proiecte reprezintă un model inovativ, care implică, în mod direct şi activ, elevii în procesul instructiv-educativ. |
||||||
Cuvinte-cheie project method, WEB pages, innovation, evaluation, formind the competences |
||||||
|