Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1265 145 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 07:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Educație (14877) |
SM ISO690:2012 ALBU, Gabriel. Dimensiunea morală, o dimensiune neglijată în formarea continuă a cadrelor didactice. Studiu de caz. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 59-66. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 59-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul actual al formării continue a cadrelor didactice din România, se constată faptul că dimensiunea referitoare la valorile morale este (aproape) inexistentă. În urma unei investigaţii de teren, a reieşit necesitatea unei noi viziuni în ceea ce priveşte perfecţionarea continuă a personalului didactic, a unor teme, programe, proiecte legate de problematica actuală a domeniului moral-etic (ce vin în întîmpinarea intereselor celor care lucrează zilnic cu tinerele generaţii). |
||||||
Cuvinte-cheie Continuous training, teacher, moral values, training program |
||||||
|