Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
768 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:005.322:316.46 (1) |
Educație (14334) |
Activități manageriale (431) |
Procese sociale. Dinamică socială (581) |
SM ISO690:2012 BEZEDE, Rima. Leadershipul educațional – o resursă importantă pentru îmbunătățirea impactului activității cadrului didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 18-22. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13:005.322:316.46 | ||||||
Pag. 18-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la implementarea principiilor și a metodologiei leadershipului paideutic în calitate de factor important în asigurarea unei dezvoltări profesionale de calitate a cadrului didactic și, implicit, în îmbunătățirea procesului educațional la nivel de clasă, instituție și comunitate de învățare. De asemenea, în baza cercetărilor recente din domeniu, sînt elucidate condițiile psihopedagogice de bază care determină activitatea eficientă a cadrului didactic lider: cultura organizațională și comunitatea profesională de învățare, sistematizate în Modelul metodologic al leadershipului educațional. Nu în ultimul rînd, sînt prezentate recomandări practice pentru implementarea cu succes a leadershipului educațional la nivel de instituție. |
||||||
Cuvinte-cheie teachers leaders, leadership principles and methodology, Methodological Model of Teacher Leadership, educational process, learning community |
||||||
|