Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1037 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-09 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111:398.23 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (673) |
Folclor propriu-zis (721) |
SM ISO690:2012 PUŞNEI, Irina. Culture-bound humour in EFL teaching. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 1(3), pp. 134-141. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | |||||||
Numărul 1(3) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02:811.111:398.23 | |||||||
Pag. 134-141 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Fenomen cultural specific, umorul, constituie o adevărată provocare ca fiind aplicat în calitate de material autentic în predarea limbii engleze. Deși originalitatea lingvistică sesizată datorită elementelor cultural specifice este incontestabilă, întrebuințarea elementelor umoristice la lecțiile de limbă engleză poate crea dificultăți de înțelegere precum și o interpretare greșită a sensului glumelor. Acest articol are drept temei considerații ale conceptului de umor cultural specific și tinde să elucideze avantajele întrebuințării umorului cultural specific în predarea limbii engleze, să releve elemente umoristice încadrate în contexte literare, audiovizuale și web, competențe și subcompetențe culturale care pot fi dobândite prin intermediul aplicării elementelor umoristice în procesul de predare-învățare a limbii engleze. |
|||||||
Cuvinte-cheie umor cultural specific, elemente cultural specifice, competențe culturale, elemente umoristice |
|||||||
|