Limba latină în formarea identităţii interculturale a studentului modern
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
792 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-03 17:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.016:811.124 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Limbi italice (Limba latină) (24)
SM ISO690:2012
TABARANU, Ala. Limba latină în formarea identităţii interculturale a studentului modern . In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 1(3), pp. 105-112. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(3) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Limba latină în formarea identităţii interculturale a studentului modern
CZU: 378.016:811.124

Pag. 105-112

Tabaranu Ala
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2017


Rezumat

Tendinţa spre globalizare, multilingvism promovată de Comunitatea Europeană tot mai mult reperează pe importanţa acerbă a studierii aprofundate a limbii latine. Studiul latinei este nu doar o problemă istorică, de documentare şi atestare a continuităţii, romanităţii limbii, dar şi o necesitate de ordin spiritual, afectiv şi practic. Fără nivelul de cunoaştere şi de cultură latină nu se poate ajunge nici la o poziţie respectată, căci limba latină este temelia întregii culturi europene.

The trend of globalization, multilingualism promoted by the European Community increasingly shows the importance of thorough study of the Latin language. The study of Latin is not just a historical problem, documentation and evidence of continuity, but also a need of spiritual, emotional and practical answer. Without a level of Latin knowledge and Latin culture it can not even be reached a respected position, because Latin stands at the basis of all European cultures.

Cuvinte-cheie
multilingvism, competenţa de cunoaştere ştiinţifică,

climat universitar, identitate interculturală, latinitate