Miza valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
839 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-29 20:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9.07 (235)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Miza valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 65-69. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Miza valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale
CZU: 159.9.07

Pag. 65-69

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 mai 2017


Rezumat

Articolul reprezintă un studiu teoretic ce reflectă miza şi importanţa valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale. Studiul conţine fundamentarea ştiinţifică şi descrierea Modelului de valorificare a interdisciplinarităţii în investigarea formării culturii relaţiilor intergeneraţionale, inclusiv a Spiralei şi criteriilor de explorare a interdisciplinarităţii în cercetarea formării relaţiilor intergeneraţionale cu specificarea impli-cării ansamblului de ştiinţe socioumanistice.

This article is a theoretical study, which reflects the importance of harnessing interdisciplinary training in investigating pedagogical culture of intergenerational relations. The study provides a scientific description of interdisciplinary training models in the study of cultural relations between the generations, as well as the spiral and criteria for interdisciplinary training for the relations between the generations.

Cuvinte-cheie
cultura relaţiilor intergeneraţionale, abordare intradisciplinară, abor-dare pluridisciplinară, investigare pedagogică, spirala explorării interdisciplinarităţii, criterii de valorificare a interdisciplinarităţii,

abordare interdisciplinară