Problem based learning at the law Schools
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
877 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 15:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14:34(478) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
Drept. Jurisprudență (15082)
SM ISO690:2012
ŢURCAN, Liliana, ZAMFIR, Natalia, VIDAICU, Mihaela. Problem based learning at the law Schools. In: Revista Naţională de Drept, 2016, nr. 12(194), pp. 2-4. ISSN 1811-0770.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Naţională de Drept
Numărul 12(194) / 2016 / ISSN 1811-0770 /ISSNe 2587-411X

Problem based learning at the law Schools
CZU: 378.14:34(478)

Pag. 2-4

Ţurcan Liliana, Zamfir Natalia, Vidaicu Mihaela
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2017


Rezumat

Acest articol își propune să examineze învățarea bazată pe probleme la facultățile de drept din Republica Moldova. Luând în considerare faptul că curricula școlilor de drept actual conțin mai multe elemente de învățare bazată pe probleme, autorii acestui articol furnizează exemple de intervenții specifice utilizate în predarea mai multor ramuri de drept. În special, autorii au descris utilizarea unor proiecte individuale de cercetare pentru dreptul administrativ, a unui proiect de grup pentru dreptul constituțional, precum și rezolvarea unei probleme practice pentru dreptul mediului. Autorii au subliniat necesitatea unei abordări bazate pe probleme pentru alte ramuri de drept, precum și, ținând cont de specificul studiilor juridice, necesitatea includerii în programa universitară a cursurilor de abilități juridice. Mai mult decât atât, autorii au venit cu o listă de recomandări pentru a facilita introducerea învățării bazate de probleme la facultățile de drept.

This articles aims at providing the approach towards problem based learning at Republic of Moldova law schools. Taking into account that current law schools curriculum contains several elements of problem based learning, authors of this article provided examples of specific interventions used in teaching several braches of law. In particular, authors described the use of individual research projects for administrative law, a group project for constitutional law and solving a practical issue for environmental law. Authors emphasized the need for problem based approach for other braches of law as well taking into account the specifics of legal studies and the need for including skills based courses in the university curriculum. Moreover, authors came up with a list of recommendations to facilitate introducing of the problem based learning at law schools.

Cuvinte-cheie
școală de drept, învățare activă a studenților, proiect individual de cercetare, ramuri de drept,

drept administrativ, drept constituţional, dreptul mediului