Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
877 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 15:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:34(478) (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
Drept. Jurisprudență (15082) |
SM ISO690:2012 ŢURCAN, Liliana, ZAMFIR, Natalia, VIDAICU, Mihaela. Problem based learning at the law Schools. In: Revista Naţională de Drept, 2016, nr. 12(194), pp. 2-4. ISSN 1811-0770. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Naţională de Drept | ||||||
Numărul 12(194) / 2016 / ISSN 1811-0770 /ISSNe 2587-411X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:34(478) | ||||||
Pag. 2-4 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol își propune să examineze învățarea bazată pe probleme la facultățile de drept din Republica Moldova. Luând în considerare faptul că curricula școlilor de drept actual conțin mai multe elemente de învățare bazată pe probleme, autorii acestui articol furnizează exemple de intervenții specifice utilizate în predarea mai multor ramuri de drept. În special, autorii au descris utilizarea unor proiecte individuale de cercetare pentru dreptul administrativ, a unui proiect de grup pentru dreptul constituțional, precum și rezolvarea unei probleme practice pentru dreptul mediului. Autorii au subliniat necesitatea unei abordări bazate pe probleme pentru alte ramuri de drept, precum și, ținând cont de specificul studiilor juridice, necesitatea includerii în programa universitară a cursurilor de abilități juridice. Mai mult decât atât, autorii au venit cu o listă de recomandări pentru a facilita introducerea învățării bazate de probleme la facultățile de drept. |
||||||
Cuvinte-cheie școală de drept, învățare activă a studenților, proiect individual de cercetare, ramuri de drept, drept administrativ, drept constituţional, dreptul mediului |
||||||
|