Parteneriatele strategice şi responsabilitatea socială a companiilor în contextul mediului de afaceri global
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
820 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 15:57
SM ISO690:2012
CREȚOIU, Raluca-Ionela. Parteneriatele strategice şi responsabilitatea socială a companiilor în contextul mediului de afaceri global. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2014, nr. 15, pp. 204-208. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 15 / 2014 / ISSN 1857-1468

Parteneriatele strategice şi responsabilitatea socială a companiilor în contextul mediului de afaceri global
JEL: F61, F64, M1

Pag. 204-208

Crețoiu Raluca-Ionela
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 noiembrie 2016


Rezumat

Both strategic partnerships and social responsibility play an important role in the evolution of the business environment at the global level, a business relationship transparent and responsible in terms of society as a whole being highlighted, both contributing to the development of company's image and the maintenance of some long lasting relationships with the business partners. At the same time, companies develop this relationship with both customers and employees, investors and other members of the society, ultimately pursuing the maximization of profits and improvement of company’s business activity.

Cuvinte-cheie
global,

mediu de afaceri, companie, parteneriat