Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
853 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 10:28 |
SM ISO690:2012 NEGRUŢĂ, Alexandru. Crearea unui program de eficientizare a vânzărilor produselor la nivel naţional şi internaţional. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 131-138. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 131-138 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Importanţa strategiei de vânzare este crucială succesului unui business, pentru că aceasta va ajuta gestionara obiectivelor creşterii de vânzări pe termen lung şi va contribui la creşterea business-ului în întregime. Aceasta va ajuta la identificarea şi clarificarea eforturilor de vânzare şi a acţiunilor de urmat pentru a atinge obiectivele. O strategie de vânzare va ajuta în acelaşi timp la monitorizarea progresului companiei. Este o parte foarte importantă a planului de afaceri a companiei, pentru că nu va ajuta doar la înţelegerea mai bună a nevoilor clienţilor ci şi la crearea unei comunicări mai eficiente şi a unei relaţii bazate pe încredere. În mod uzual, aproape orice activitate desfăşurată are drept scop final optimizarea procesului de vânzare. Însă, e greu de definit care sunt graniţele acestui proces. |
|||||||
Cuvinte-cheie strategii, vînzare, marketing, produse, program de marketing. |
|||||||
|