Crearea unui program de eficientizare a vânzărilor produselor la nivel naţional şi internaţional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
853 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 10:28
SM ISO690:2012
NEGRUŢĂ, Alexandru. Crearea unui program de eficientizare a vânzărilor produselor la nivel naţional şi internaţional. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 131-138. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X

Crearea unui program de eficientizare a vânzărilor produselor la nivel naţional şi internaţional

Pag. 131-138

Negruţă Alexandru
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2016


Rezumat

Importanţa strategiei de vânzare este crucială succesului unui business, pentru că aceasta va ajuta gestionara obiectivelor creşterii de vânzări pe termen lung şi va contribui la creşterea business-ului în întregime. Aceasta va ajuta la identificarea şi clarificarea eforturilor de vânzare şi a acţiunilor de urmat pentru a atinge obiectivele. O strategie de vânzare va ajuta în acelaşi timp la monitorizarea progresului companiei. Este o parte foarte importantă a planului de afaceri a companiei, pentru că nu va ajuta doar la înţelegerea mai bună a nevoilor clienţilor ci şi la crearea unei comunicări mai eficiente şi a unei relaţii bazate pe încredere. În mod uzual, aproape orice activitate desfăşurată are drept scop final optimizarea procesului de vânzare. Însă, e greu de definit care sunt graniţele acestui proces.

Importance sales strategy is crucial to success of a business, because it will help increase sales management objectives and long term will help increase business entirely. This will help to identify and clarify sales efforts and actions to follow to achieve your goals. A sales strategy will help to monitor progress while the company. It is a very important part of the business plan of the company, because it will not only help to better understand customer needs but also create a more efficient communication and a trusting relationship. Typically, almost any activity aimed at optimizing the final sale. But it is difficult to define which are the boundaries of this process.

Cuvinte-cheie
strategii, vînzare,

marketing,

produse, program de marketing.