Technology integration and teachers’ burnout
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
853 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-12 13:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02(569.4) (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
SALEH, Naji. Technology integration and teachers’ burnout. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2015, nr. 1, pp. 128-140. ISSN 1857-4440.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

Technology integration and teachers’ burnout
CZU: 37.02(569.4)

Pag. 128-140

Saleh Naji
 
Carmel College
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 5 august 2016


Rezumat

This article investigates the relation between technology integration in teaching and teacher’s burnout. It also investigates the influence of gender and age of teacher on his viewpoint regarding this relation. The researcher reviewed the previous studies related to the subject and found that previous literature supported the existence of a relation between technology integration and teacher’s burnout. A sample of 40 teachers was chosen and handled a questionnaire contains 15 paragraphs about technology use in classroom and level of burnout among teachers. The results indicate that there is a strong relation between technology integration in teaching and the level of burnout among teachers. The results also showed that there were no significant statistical differences attributed to teacher’s gender or teacher’s age in the teachers’ viewpoints about the relation between technology integration in teaching and teacher’s burnout.

Acest articol analizează relaţia dintre integrarea şi utilizarea tehnologiei în procesul de învăţămînt de către profesori. De asemenea, se analizează influenţa sexului şi vârsta profesorului, punctul său de vedere cu privire la această relaţie. Cercetătorul a examinat studiile anterioare referitoare la acest subiect şi a constatat că literatura anterioară a susţinut existenţa unei relaţii dintre integrarea tehnologiei şi aplicarea acesteia de către profesor. La proba dată au fost selectaţi 40 de profesori care au răspuns la un chestionar ce conţinea 15 alineate cu privire la utilizarea tehnologiei în clasă şi nivelul de aplicare în rândul cadrelor didactice. Rezultatele indică faptul că există o relaţie puternică între integrarea tehnologiei în procesul de predare şi nivelul de aplicare a acesteia în rândul cadrelor didactice. De asemenea, rezultatele au aratat că nu au existat diferenţe statistice semnificative atribuite genului sau vârstei profesorului în punctele de vedere ale profesorilor cu privire la relaţia dintre integrarea tehnologiei în procesul de predare şi aplicarea acesteia de către profesor.

Cuvinte-cheie
Technology Integration, Teachers’ Perceptions, self-efficacy, burnout,

Classroom Technology Implementation