Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
821 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-24 23:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.01:378:355.232 (1) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2591) |
Recrutarea efectivelor. Rechiziția resurselor, rezervelor. Potențial militar. Recrutări (70) |
SM ISO690:2012 LEFTER, Natalia. Optimizarea lecţiilor de educaţie fizică militară şi profilaxia traumatismelor în mediul military. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2015, nr. 24(4), pp. 13-20. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 24(4) / 2015 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 796.01:378:355.232 | ||||||
Pag. 13-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această cercetare oferă o descriere a aspectelor privind gestionarea procesului de educație fizică militară și prevenirea traumatismelor în rîndul studenților, deoarece este cunoscut faptul că traumatismele în activitățile sportive joacă un rol important în fiecare unitate militară. Subiectul lucrării a fost relevat prin investigarea și descrierea procesului de planificare și de pregătire a studenților militari, care favorizează succesul de-a lungul ultimilor ani, în cadrul lecțiilor de educație fizică militară și al altor activități sportive. |
||||||
Cuvinte-cheie planificare, condiţie fizică, studenţi militari, profilaxie a traumatismelor, competiţii militar-aplicative |
||||||
|