Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
854 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 17:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51 (61) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 ZASTÎNCEANU, Liubov. Valorificarea teoriilor învățării în organizarea procesului educațional la matematică în ciclul preuniversitar . In: Vector European, 2014, nr. 3, pp. 45-49. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51 | ||||||
Pag. 45-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teoriile învățării (Skinner, Piaget, Gagné, Gardner, Kolb etc.) propun răspunsuri clare la întrebarea “cum are loc învățarea?”, or acest moment în procesul educational este cel mai dificil. În articol se descriu posibilitățile de valorificare a recomandărilor acestor teorii recunoscute în mediul academic pentru asigurarea învățării la matematică în ciclul preuniversitar. |
||||||
Cuvinte-cheie teoriile învățării, didactica matematicii, asigurarea învățării în matematică |
||||||
|