Valorificarea teoriilor învățării în organizarea procesului educațional la matematică în ciclul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
854 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 17:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51 (61)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
ZASTÎNCEANU, Liubov. Valorificarea teoriilor învățării în organizarea procesului educațional la matematică în ciclul preuniversitar . In: Vector European, 2014, nr. 3, pp. 45-49. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 3 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Valorificarea teoriilor învățării în organizarea procesului educațional la matematică în ciclul preuniversitar
CZU: 37.02:51

Pag. 45-49

Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2016


Rezumat

Teoriile învățării (Skinner, Piaget, Gagné, Gardner, Kolb etc.) propun răspunsuri clare la întrebarea “cum are loc învățarea?”, or acest moment în procesul educational este cel mai dificil. În articol se descriu posibilitățile de valorificare a recomandărilor acestor teorii recunoscute în mediul academic pentru asigurarea învățării la matematică în ciclul preuniversitar.

Theories of learning (Skinner, Piaget, Gagné, Gardner, Kolb etc.) offer clear answers to the question "How learning takes place?", or this moment in the educational process is the most difficult. The article describes the possibilities of application of recommendations of these recognized theories in academia field to ensure learning in math in the preuniversity cycle.

Cuvinte-cheie
teoriile învățării, didactica matematicii,

asigurarea învățării în matematică