Interdisciplinary teaching of a light-based biological process: photosynthesis
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
770 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-11 09:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
53(072.3) (2)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
BRÎNZA, Cristina Carmen. Interdisciplinary teaching of a light-based biological process: photosynthesis. In: Fizică şi tehnică: procese, modele, experimente, 2015, nr. 2, pp. 27-31. ISSN 1857-0437.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizică şi tehnică: procese, modele, experimente
Numărul 2 / 2015 / ISSN 1857-0437

Interdisciplinary teaching of a light-based biological process: photosynthesis
CZU: 53(072.3)

Pag. 27-31

Brînza Cristina Carmen
 
Theoretical High School “Alexandru Ioan Cuza”
 
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2015


Rezumat

The interdisciplinary study of light propagation and interaction with different environments can be performed to Physics classes and also in related disciplines such as Science discipline classes. The interdisciplinary approach ask the teacher to have knowledge of both specialized disciplines and related fields, very well mastered, to observe and explain complex phenomena of nature that lends itself to such studies.

Studiul interdisciplinar al propagării luminii şi interacţiunii acesteia cu diverse medii poate fi realizat la orele de fizică, dar şi la discipline înrudite din liceu, cum ar fi disciplina Ştiinţe. Abordarea interdisciplinară a subiectului solicită profesorului să aibă cunoştinţe din aria mai multor discipline şi domenii înrudite, pe care să le stăpânească foarte bine pentru a observa şi explica fenomenele complexe ale naturii ce se pretează la acest mod de abordare.

Cuvinte-cheie
light, interdisciplinary, Photosynthesis, physics, sciences,

lumină, interdisciplinar, Fotosinteză, fizică, ştiinţe

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Brînza, C.</creatorName>
<affiliation>Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza, Iasi, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Interdisciplinary teaching of a light-based biological process: photosynthesis</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2015</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0437</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>light</subject>
<subject>interdisciplinary</subject>
<subject>Photosynthesis</subject>
<subject>physics</subject>
<subject>sciences</subject>
<subject>lumină</subject>
<subject>interdisciplinar</subject>
<subject>Fotosinteză</subject>
<subject>fizică</subject>
<subject>ştiinţe</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>53(072.3)</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2015-06-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The interdisciplinary study of light propagation and interaction with different environments can be performed to Physics classes and also in related disciplines such as Science discipline classes. The interdisciplinary approach ask the teacher to have knowledge of both specialized disciplines and related fields, very well mastered, to observe and explain complex phenomena of nature that lends itself to such studies. </description>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Studiul interdisciplinar al propagării luminii şi interacţiunii acesteia cu diverse medii poate fi realizat la orele de fizică, dar şi la discipline înrudite din liceu, cum ar fi disciplina Ştiinţe. Abordarea interdisciplinară a subiectului solicită profesorului să aibă cunoştinţe din aria mai multor discipline şi domenii înrudite, pe care să le stăpânească foarte bine pentru a observa şi explica fenomenele complexe ale naturii ce se pretează la acest mod de abordare.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>