Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
958 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-11 12:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
331.108.4+005.96 (1) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (390) |
Tipuri de management (317) |
SM ISO690:2012 CARABET, Maria. Evaluarea personalului: teorie sau practică,
procedură sau rezultat? In: Economica, 2011, nr. 3(77), pp. 56-62. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(77) / 2011 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 331.108.4+005.96 | ||||||
Pag. 56-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Diferitele abordări ale evaluării personalului
ne oferă posibilitatea să considerăm că aceasta este o
categorie atât teoretică, cât şi practică. De pe poziţia
cunoaşterii, evaluarea este un proces de gândire şi
studiere a mediului înconjurător. Dar, de pe cea
practică, aceasta constituie rezultatul procesului de
studiere, deoarece în practică este important anume
produsul gândirii.
|
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Carabet, M.A.</dc:creator> <dc:date>2011-09-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Diferitele abordări ale evaluării personalului ne oferă posibilitatea să considerăm că aceasta este o categorie atât teoretică, cât şi practică. De pe poziţia cunoaşterii, evaluarea este un proces de gândire şi studiere a mediului înconjurător. Dar, de pe cea practică, aceasta constituie rezultatul procesului de studiere, deoarece în practică este important anume produsul gândirii. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Different approaches of personnel assessment enable us to assume that assessment is both theoretical and practical category. From the cognition point of view assessment is a process of thinking and studying the environment. And from a practical position it is a result of learning process, as in practice namely the product of thought is important. </dc:description> <dc:source>Economica 77 (3) 56-62</dc:source> <dc:title>Evaluarea personalului: teorie sau practică, procedură sau rezultat? </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>