Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul din cadrul structurilor de stat
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
809 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 14:55
SM ISO690:2012
ULGU, Alla. Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul din cadrul structurilor de stat . In: Economica, 2009, nr. 6(70), pp. 72-76. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 6(70) / 2009 / ISSN 1810-9136

Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul din cadrul structurilor de stat

Pag. 72-76

Ulgu Alla
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Transformările democratice ce au loc în ultimele decenii în statul moldovenesc au suscitat o necesitate stringentă în contacte cu cetăţenii, organizaţiile obşteşti, mijloacele de informare în masă, astfel prefăcând serviciile de relaţii cu publicul într-un element de cea mai mare importanţă al întregului sistem de conducere a statului. Ţinând cont de însemnătatea conştientizării teoretice a activităţii institutului de relaţii cu publicul (RP), în articol este examinată esenţa acestei noţiuni (public relations) şi funcţiile de bază ale activităţii date. De asemenea, este caracterizată succint starea actuală a RP în cadrul organelor puterii de stat din Republica Moldova din punctul de vedere al abordării funcţionale.

The democratic transformations, which have occurred during the last decades in the Moldovan state, caused an imperative need of communication with citizens, public organizations and mass media, thus transforms public relation services into the most significant element of the entire public administration system. Considering the importance of theoretical understanding concerning the activity of public relations institute, this article examines the essence of “public relations” concept and the basic functions of PR-activity, as well as gives a quick overview, based on functional approach, of present framework of government’s public relations in the Republic of Moldova.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Ulgu, A.</dc:creator>
<dc:date>2009-12-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Transformările democratice ce au loc în ultimele 
  decenii în statul moldovenesc au suscitat o necesitate 
   stringentă în contacte cu cetăţenii, organizaţiile obşteşti, 
          mijloacele de informare în masă, astfel prefăcând serviciile 
              de relaţii cu publicul într-un element de cea mai mare 
                importanţă al întregului sistem de conducere a statului. 
                   Ţinând cont de însemnătatea conştientizării teoretice a 
                         activităţii institutului de relaţii cu publicul (RP), în articol 
                             este examinată esenţa acestei noţiuni (public relations) şi 
                                 funcţiile de bază ale activităţii date. De asemenea, este 
                                     caracterizată succint starea actuală a RP în cadrul 
                                        organelor puterii de stat din Republica Moldova din punctul 
                                        de vedere al abordării funcţionale. 
</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The democratic transformations, which have occurred
during the last decades in the Moldovan state, caused an
imperative need of communication with citizens, public
organizations and mass media, thus transforms public
relation services into the most significant element of the
entire public administration system. Considering the
importance of theoretical understanding concerning the
activity of public relations institute, this article examines
the essence of “public relations” concept and the basic
   functions of PR-activity, as well as gives a quick overview,
  based on functional approach, of present framework of
 government’s public relations in the Republic of Moldova.
</dc:description>
<dc:source>Economica 70 (6) 72-76</dc:source>
<dc:title>Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul
din cadrul structurilor de stat
</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>