Formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice, pentru promovarea excelenţei artistice la varstele timpurii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
932 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-09 13:53
SM ISO690:2012
PAŞCA, Eugenia Maria. Formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice, pentru promovarea excelenţei artistice la varstele timpurii . In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 117-120. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251

Formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice, pentru promovarea excelenţei artistice la varstele timpurii

Pag. 117-120

Paşca Eugenia Maria
 
“George Enescu” National University of Arts, Iași
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2014


Rezumat

Includerea problematicii educaţiei copiilor supradotaţi în formarea iniţială a cadrelor didactice poate fi obligatorie sau opţională. În anumite ţări, în care instituţiile de învăţământ superior se bucură de o autonomie mai mare, decizia este lăsată la latitudinea acestora. Problema educaţiei copiilor supradotaţi şi modul său de abordare este o temă obligatorie în formarea iniţială a cadrelor didactice.

Including issues of giftedness in initial teacher training may be compulsory or optional. In some countries, the higher education institutions enjoy greater autonomy, the decision is left to their discretion. Giftedness and its approach is a mandatory topic in the initial training of teachers.

Cuvinte-cheie
cadre didactice, educaţie artistică,

copii supradotaţi, politică educaţională.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Paşca, E.</dc:creator>
<dc:date>2013-04-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Includerea problematicii educaţiei copiilor supradotaţi în formarea iniţială a cadrelor didactice poate fi obligatorie sau opţională. În anumite ţări, în care instituţiile de învăţământ superior se bucură de o autonomie mai mare, decizia este lăsată la latitudinea acestora. Problema educaţiei copiilor supradotaţi şi modul său de abordare este o temă obligatorie în formarea iniţială a cadrelor didactice.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>Including issues of giftedness in initial teacher training may be compulsory or optional. In some countries, the higher education
institutions enjoy greater autonomy, the decision is left to their discretion. Giftedness and its approach is a mandatory topic in the initial training of teachers.</dc:description>
<dc:source>Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice 19 (2) 117-120</dc:source>
<dc:subject>cadre didactice</dc:subject>
<dc:subject>educaţie artistică</dc:subject>
<dc:subject>copii supradotaţi</dc:subject>
<dc:subject>politică educaţională.</dc:subject>
<dc:title>Formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice, pentru promovarea excelenţei artistice la varstele timpurii
</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>