Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
772 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 22:16 |
SM ISO690:2012 BODAREV, Lilia. Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci. In: BiblioScientia, 2013, nr. 9, pp. 59-62. ISSN 1857-2278. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
BiblioScientia | ||||||
Numărul 9 / 2013 / ISSN 1857-2278 | ||||||
|
||||||
Pag. 59-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema centrală a oricărei instituţii infodocumentare este cea a formării şi dezvoltării de competenţe a personalului ce activează. Formarea iniţială a cadrelor din Serviciile de Referinţă în baza standardelor profesionale presupune dezvoltarea competenţei comunicative necesare pentru integrarea profesională optimă. Aptitudinile comunicaţionale reprezintă nucleul competenţelor de asistenţă informaţională a beneficiarului. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicarea umană, comunicarea verbală, cultura comunicării, comunicarea infodocumentară |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci"> <meta name="citation_author" content="Bodarev Lilia"> <meta name="citation_publication_date" content="2013/01/01"> <meta name="citation_journal_title" content="BiblioScientia"> <meta name="citation_issue" content="9"> <meta name="citation_firstpage" content="59"> <meta name="citation_lastpage" content="62"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Comunicarea%20verbala_Factor%20de%20reusita%20al%20serviciilor%20de%20referinta%20in%20biblioteci.pdf">