Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 22:16 |
SM ISO690:2012 BODAREV, Lilia. Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci. In: BiblioScientia, 2013, nr. 9, pp. 59-62. ISSN 1857-2278. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
BiblioScientia | ||||||
Numărul 9 / 2013 / ISSN 1857-2278 | ||||||
|
||||||
Pag. 59-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema centrală a oricărei instituţii infodocumentare este cea a formării şi dezvoltării de competenţe a personalului ce activează. Formarea iniţială a cadrelor din Serviciile de Referinţă în baza standardelor profesionale presupune dezvoltarea competenţei comunicative necesare pentru integrarea profesională optimă. Aptitudinile comunicaţionale reprezintă nucleul competenţelor de asistenţă informaţională a beneficiarului. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicarea umană, comunicarea verbală, cultura comunicării, comunicarea infodocumentară |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Bodarev, L.G.</dc:creator> <dc:date>2013-01-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Problema centrală a oricărei instituţii infodocumentare este cea a formării şi dezvoltării de competenţe a personalului ce activează. Formarea iniţială a cadrelor din Serviciile de Referinţă în baza standardelor profesionale presupune dezvoltarea competenţei comunicative necesare pentru integrarea profesională optimă. Aptitudinile comunicaţionale reprezintă nucleul competenţelor de asistenţă informaţională a beneficiarului.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The main problem of each info-documentary institute is formation and development of the competence of working staff. The initial formation of staff from the Reference Service based on professional standards presupposes development of communicative competence which is necessary for an optimal professional integration. Communicative aptitudes represent the nucleus of competence of the user’s assistance.</dc:description> <dc:source>BiblioScientia (9) 59-62</dc:source> <dc:subject>comunicarea umană</dc:subject> <dc:subject>comunicarea verbală</dc:subject> <dc:subject>comunicarea infodocumentară</dc:subject> <dc:subject>cultura comunicării</dc:subject> <dc:title>Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>