Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării la copiii cu deficienţe
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1758 101
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 11:36
SM ISO690:2012
ENI, Ludmila. Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării la copiii cu deficienţe . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2012, nr. 4, pp. 83-94. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 4 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării la copiii cu deficienţe

Pag. 83-94

Eni Ludmila12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Centrul Republican de Reabilitare pentru Copii
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Funcţia verbală a comunicării copiilor cu deficienţe reprezintă o insuficienţă în dezvoltare. Dereglările vorbirii şi gradul de manifestare depind, în primul rând, de localizarea şi gravitatea afectării creierului şi sunt legate de insuficienţa activităţii obiectual-practice ale copiilor şi de limitarea contactelor sociale. Dezvoltarea vorbirii constituie o parte componentă importantă a muncii instructiv-educative, realizându-se printr-un complex de metode şi procedee efective. Multe tulburări ale limbajului sunt o barieră în comunicare. Tulburările de comunicare (chiar şi probleme simple), constituie primele semne de întrerupere a limbajului. Deoarece, în multe cazuri, copiii speciali prezintă un amestec de alte tulburări.

Function verbal communication of children with disorders show a insufficient development. Speech disorders and degree of manifestation, depend primarily on the location and severity of brain damage and impairment related to obiectual - practical activity of children and on the limitation social contacts. Speech development is an important part of the work instructive - educational, conducted themselves in a complex of those effectives methods. Any disorder of language is a barrier to communication. Communication disorders (even the simple problems) constitute the early signs of disruption of the language. Because, in most cases, the specials children have a mix and other related disorders.

Cuvinte-cheie
copii cu defi cienţe,

dezvoltare, limbaj, comunicare verbală

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Eni, L.</dc:creator>
<dc:date>2012-05-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Funcţia verbală a comunicării copiilor cu deficienţe reprezintă o insuficienţă în dezvoltare. Dereglările vorbirii şi gradul de manifestare depind, în primul rând, de localizarea şi gravitatea afectării creierului şi sunt legate de insuficienţa activităţii obiectual-practice ale copiilor şi de limitarea contactelor sociale. Dezvoltarea vorbirii constituie o parte componentă
importantă a muncii instructiv-educative, realizându-se printr-un complex de metode şi procedee efective. Multe tulburări ale limbajului sunt o barieră în comunicare. Tulburările de
comunicare (chiar şi probleme simple), constituie primele semne de întrerupere a limbajului. Deoarece, în multe cazuri, copiii speciali prezintă un amestec de alte tulburări.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>Function verbal communication of children with disorders show a insufficient development. Speech disorders and degree of manifestation, depend primarily on the location and severity of brain damage and impairment related to obiectual - practical activity of children and on the limitation social contacts. Speech development is an important part of the work instructive - educational, conducted themselves in a complex of those effectives methods. Any disorder of language is a barrier to communication. Communication disorders (even the simple problems) constitute the early signs of disruption of the language. Because, in most cases, the specials children have a mix and other related disorders.</dc:description>
<dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică   (4) 83-94</dc:source>
<dc:subject>copii cu defi cienţe</dc:subject>
<dc:subject>dezvoltare</dc:subject>
<dc:subject>limbaj</dc:subject>
<dc:subject>comunicare verbală</dc:subject>
<dc:title>Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării
la copiii cu deficienţe
</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>