Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1758 101 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 11:36 |
SM ISO690:2012 ENI, Ludmila. Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării
la copiii cu deficienţe
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2012, nr. 4, pp. 83-94. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 4 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
Pag. 83-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Funcţia verbală a comunicării copiilor cu deficienţe reprezintă o insuficienţă în dezvoltare. Dereglările vorbirii şi gradul de manifestare depind, în primul rând, de localizarea şi gravitatea afectării creierului şi sunt legate de insuficienţa activităţii obiectual-practice ale copiilor şi de limitarea contactelor sociale. Dezvoltarea vorbirii constituie o parte componentă
importantă a muncii instructiv-educative, realizându-se printr-un complex de metode şi procedee efective. Multe tulburări ale limbajului sunt o barieră în comunicare. Tulburările de
comunicare (chiar şi probleme simple), constituie primele semne de întrerupere a limbajului. Deoarece, în multe cazuri, copiii speciali prezintă un amestec de alte tulburări. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu defi cienţe, dezvoltare, limbaj, comunicare verbală |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Eni, L.</dc:creator> <dc:date>2012-05-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Funcţia verbală a comunicării copiilor cu deficienţe reprezintă o insuficienţă în dezvoltare. Dereglările vorbirii şi gradul de manifestare depind, în primul rând, de localizarea şi gravitatea afectării creierului şi sunt legate de insuficienţa activităţii obiectual-practice ale copiilor şi de limitarea contactelor sociale. Dezvoltarea vorbirii constituie o parte componentă importantă a muncii instructiv-educative, realizându-se printr-un complex de metode şi procedee efective. Multe tulburări ale limbajului sunt o barieră în comunicare. Tulburările de comunicare (chiar şi probleme simple), constituie primele semne de întrerupere a limbajului. Deoarece, în multe cazuri, copiii speciali prezintă un amestec de alte tulburări.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Function verbal communication of children with disorders show a insufficient development. Speech disorders and degree of manifestation, depend primarily on the location and severity of brain damage and impairment related to obiectual - practical activity of children and on the limitation social contacts. Speech development is an important part of the work instructive - educational, conducted themselves in a complex of those effectives methods. Any disorder of language is a barrier to communication. Communication disorders (even the simple problems) constitute the early signs of disruption of the language. Because, in most cases, the specials children have a mix and other related disorders.</dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică (4) 83-94</dc:source> <dc:subject>copii cu defi cienţe</dc:subject> <dc:subject>dezvoltare</dc:subject> <dc:subject>limbaj</dc:subject> <dc:subject>comunicare verbală</dc:subject> <dc:title>Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării la copiii cu deficienţe </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>