Perspective manageriale de integrare în spaţiul învăţământului superior european
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
830 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-28 16:23
SM ISO690:2012
EŢCO, Constantin, FORNEA, Iuliana. Perspective manageriale de integrare în spaţiul învăţământului superior european . In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2009, nr. 1(10), pp. 13-17. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(10) / 2009 / ISSN 1857-1719

Perspective manageriale de integrare în spaţiul învăţământului superior european

Pag. 13-17

Eţco Constantin, Fornea Iuliana
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Managerial perspectives of integration in the space of higt european education High establishment in the Republic of Moldova is connected to expectation and exigencies about integrity perspectives in the European university space. Management quality system implementation represents a considerable and valuable change of the Medical High establishment. Due to this process the quality insurance has been improved; if those that will be achieved, that was planned and priority optimization direction of the university activities in the continue and consequent form. Generalizing the documents and the experience of many high establishment and estimating the proposed Model by European Found for quality Management we generalized some priority management direction of the Medical high establishment.

Învăţământul Superior în Republica Moldova a fost orientat spre expectanţele şi exigenţele privind perspectivele de integrare în spaţiul universitar european. Implementarea sistemului de management al calităţii este o schimbare considerabilă şi valoroasă a Instituţiei de Învăţământ Superior Medical. Datorită acestui proces se va îmbunătăţi radical asigurarea calităţii, dacă se va realiza tot ce s-a planificat în acest context şi se vor dezvolta direcţiile prioritare de optimizare a activităţii universitare în mod deliberat, continuu şi consecvent Analizând şi generalizând documentele şi experienţa mai multor instituţii de învăţământ superior şi evaluând Modelul propus de Fondul European pentru Managementul Calităţii (EFQM) am generalizat unele direcţii manageriale prioritare de eficientizare a spaţiului Învăţământului Superior Medical.