Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1019 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-03 16:50 |
SM ISO690:2012 ROTARU, Maria. Conceptele metodologie/metodică/metodologie specială: interpretare retrospectivă.. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 29, pp. 6-16. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 29 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 6-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article examines the evolution of concepts and the way of interpreting the general pedagogical and specialized literature. The semantic content of terms is revealed, the scientific connotation is gained in time and aproved through practical training. With reference to well-know names in the domain, it is specified the role of special methodology, consisting in the necessity to train students with special educational needs. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologie, activitate didactică, metodică, instruire, proces de învățământ |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-21824</cfResPublId> <cfResPublDate>2012-12-03</cfResPublDate> <cfIssue>29</cfIssue> <cfStartPage>6</cfStartPage> <cfISSN>1857-0224</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/21824</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Conceptele metodologie/metodică/metodologie specială: interpretare retrospectivă.</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>metodologie; activitate didactică; metodică; instruire; proces de învățământ</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>The article examines the evolution of concepts and the way of interpreting the general pedagogical and specialized literature. The semantic content of terms is revealed, the scientific connotation is gained in time and aproved through practical training. With reference to well-know names in the domain, it is specified the role of special methodology, consisting in the necessity to train students with special educational needs.</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Articolul analizează evoluția conceptelor și modul de interpretare în literatura pedagogică generală și de specialitate. Este dezvăluit conținutul semantic al termenilor și conotația științifică dobândită în timp și aprobată de practica instruirii. Cu trimitere la nume notorii din domeniu, este specificat rolul metodologiei speciale, constituite din necesitatea instruirii elevilor cu cerințe educaționale speciale.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-12-03T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-12-03T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-10855</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-12-03T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-10855</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-10855-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-12-03T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Rotaru</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Maria</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>