Brandul turistic „Văleni – sat de vacanță”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
48 0
SM ISO690:2012
NONI, Ludmila. Brandul turistic „Văleni – sat de vacanță”. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 80-89. ISBN 978-9975-88-086-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 17 decembrie 2021

Brandul turistic „Văleni – sat de vacanță”

The tourist brand “Valeni – vacation village”


Pag. 80-89

Noni Ludmila
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2024


Rezumat

O localitate care dispune de potenţial turistic deosebit şi variat care sunt accesibile și pot fi vizitate în tot cursul anului, care dispune de o infrastructură generală funcțională, în care există diferite forme de telecomunicaţii, unde funcționează structuri de cazare și de alimentare poate pretinde a deveni o localitate turistică. Atunci când produsul turistic al localității este făcut cunoscut și promovat astfel încât să atragă turiști locali și internaționali, deja putem vorbi despre o destinație turistică. Acesta a fost și parcursul de dezvoltare turistică a localității Văleni, care dispune de un potențial natural și antropic diversificat, pus în valoare atât de localnici, cât și de autoritățile publice locale, care încurajează dezvoltarea turismului local în divese forme. Cunoscută ca și destinație turistcă, localitatea Văleni promite calitatea servicilor prin crearea brandului turistic”Văleni-sat de vacanță”. Brandul turistic nu este doar un nume, logo sau identitate vizauală, brandul în primul rând înseamnă promisiune în satisfacerea așteptărilor clienților, brandul crează legătura cu vizitatorii.

A site that displays an unique touristic potential, accessible and open to visitors all year round, that has a functional general infrastructure in which different forms of telecommunications can be found, that operates living as well as eating accommodations can confidently claim to become a tourist resort. Only when the touristic character of the village starts being promoted and becomes known to local as well as international visitors, we can regard to it as a tourist destination. This was the course of development of Valeni, the village that holds an incredibly diversified natural and anthropic potential, assisted by both locals and public authorities, who in their turn encourage the local tourism in numerous ways. Under its status as a tourist destination, Valeni guarantees the high quality of its services through establishing its tourist brand “Valeni – vacation village”. The tourist brand is not just a name, logo or a visual identity, first and foremost it represents a promise to reach its clients’ expectations, and creates a connection to its visitors.

Cuvinte-cheie
brand turistic, destinaţie turistică, potenţial turistic, turişti,

Tourist potential, tourist destination, tourist brand, tourists