Articolul precedent |
Articolul urmator |
58 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 10:30 |
SM ISO690:2012 NONI, Ludmila. Brandul turistic „Văleni – sat de vacanță”. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 80-89. ISBN 978-9975-88-086-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 17 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 80-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O localitate care dispune de potenţial turistic deosebit şi variat care sunt accesibile și pot fi vizitate în tot cursul anului, care dispune de o infrastructură generală funcțională, în care există diferite forme de telecomunicaţii, unde funcționează structuri de cazare și de alimentare poate pretinde a deveni o localitate turistică. Atunci când produsul turistic al localității este făcut cunoscut și promovat astfel încât să atragă turiști locali și internaționali, deja putem vorbi despre o destinație turistică. Acesta a fost și parcursul de dezvoltare turistică a localității Văleni, care dispune de un potențial natural și antropic diversificat, pus în valoare atât de localnici, cât și de autoritățile publice locale, care încurajează dezvoltarea turismului local în divese forme. Cunoscută ca și destinație turistcă, localitatea Văleni promite calitatea servicilor prin crearea brandului turistic”Văleni-sat de vacanță”. Brandul turistic nu este doar un nume, logo sau identitate vizauală, brandul în primul rând înseamnă promisiune în satisfacerea așteptărilor clienților, brandul crează legătura cu vizitatorii. |
||||||
Cuvinte-cheie brand turistic, destinaţie turistică, potenţial turistic, turişti, Tourist potential, tourist destination, tourist brand, tourists |
||||||
|