Articolul precedent |
Articolul urmator |
127 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 00:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.8:37.01:336 (1) |
Inteligență artificială (312) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
Finanțe (1803) |
SM ISO690:2012 SABĂU, Lidia. Implicarea inteligenței artificiale în educația financiară a elevilor. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 29-30 septembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Vol. 1, pp. 55-60. ISBN 978-9975-46-816-9. DOI: https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p55-60 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2023 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p55-60 | ||||||
CZU: 004.8:37.01:336 | ||||||
Pag. 55-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Financial literacy is an essential aspect of everyone's life, and learning sound financial skills from a young age can have a significant long-term impact. With the advancement of technology, Artificial Intelligence (AI) has begun to play an increasingly important role in the financial education of students, providing relevant resources and suggestions, but also raising certain issues that require attention, so that technology is a complementary tool in the learning process and the decision-making process. |
||||||
Cuvinte-cheie Artificial Intelligence, Financial education |
||||||
|