Predarea-învățarea-evaluarea prin interdisciplinaritate în procesului educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
57 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-23 17:54
SM ISO690:2012
AVRAM, Alina Ionela. Predarea-învățarea-evaluarea prin interdisciplinaritate în procesului educațional. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 150-153. ISBN 978-9975-88-120-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației
Ediţia 4, 2024
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023

Predarea-învățarea-evaluarea prin interdisciplinaritate în procesului educațional

Teaching-learning-assessment through interdisciplinar yness in the educational process


Pag. 150-153

Avram Alina Ionela
 
Liceul Tehnologic „Dimitrie Leonida” Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2024


Rezumat

Aplicarea interdisciplinarității în învățământul primar are numeroase beneficii în dezvoltarea elevilor de vârstă școlară mică: dezvoltarea abilităților cognitive, de comunicare și sociale, înțelegerea în aprofunziume a cunoștințelor, înțeleg conexiunile dintre diferite domenii de cunoaștere, dezvoltă gândirea critică, învățarea autentică, abilități ce dezvoltă aptitudini transversale, dezvoltarea competențelor esențiale, abilități de comunicare, lucru în echipă/pe grupe, rezolvarea de probleme, creativitatea, libertatea de exprimare, interesul pentru învățare. Interdisciplinaritatea abordează problemele complexe ale învățării, în care conținuturile și activitățile de învățare sunt integrate în mai multe discipline sau domenii de studiu cu scopul de a dezvolta abilități mai complexe fie prin teme de învățare, fie prin proiecte didactice.

The application of interdisciplinarity in primary education has numerous benefits in the development of pupils of young school age: the development of cognitive, communication and social skills, deep understanding of knowledge, and, understanding the connections between different areas of knowledge, the development of critical thinking, authentic learning, skills that develop transversal skills, he development of the essential skills, communication skills, teamwork/ group work, problem solving, etc, creativity, freedom of expression, interest in learning. Interdisciplinarity addresses the complex problems of learning, where learning content and activities are integrated into multiple disciplines or areas of study with the aim of developing more complex skills through either learning themes or teaching projects.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, succes şcolar, interes pentru învățare, proiectare curricculară,

interdisciplinarity, school success, interest in learning, curricular design