Articolul precedent |
Articolul urmator |
57 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-23 17:54 |
SM ISO690:2012 AVRAM, Alina Ionela. Predarea-învățarea-evaluarea prin interdisciplinaritate în procesului educațional. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 150-153. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 150-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea interdisciplinarității în învățământul primar are numeroase beneficii în dezvoltarea elevilor de vârstă școlară mică: dezvoltarea abilităților cognitive, de comunicare și sociale, înțelegerea în aprofunziume a cunoștințelor, înțeleg conexiunile dintre diferite domenii de cunoaștere, dezvoltă gândirea critică, învățarea autentică, abilități ce dezvoltă aptitudini transversale, dezvoltarea competențelor esențiale, abilități de comunicare, lucru în echipă/pe grupe, rezolvarea de probleme, creativitatea, libertatea de exprimare, interesul pentru învățare. Interdisciplinaritatea abordează problemele complexe ale învățării, în care conținuturile și activitățile de învățare sunt integrate în mai multe discipline sau domenii de studiu cu scopul de a dezvolta abilități mai complexe fie prin teme de învățare, fie prin proiecte didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, succes şcolar, interes pentru învățare, proiectare curricculară, interdisciplinarity, school success, interest in learning, curricular design |
||||||
|