Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 21:15 |
![]() STANDAVID, Beatrice Maria. Rolul lecturii în dezvoltarea abilităților de comunicare la clasele primare. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 130-135. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 130-135 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Lectura este importantă în dezvoltarea tuturor tipurilor de comunicare. În prezent se utilizează atât metode moderne, cât și metode tradiționale în predarea lecturii. Metodele moderne: scheletul de recenzie, cadranele, cvintetul; și metodele tradiționale: povestirea, memorizarea, demonstrația, munca cu manualul, sunt utilizate în dezvoltarea comunicării prin lectură. Metodele moderne contribuie la dezvoltarea gândirii critice a elevilor, iar metodele tradiționale vin să completeze profunzimea însușirii elementelor ce stau la baza comunicării. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, metode moderne, metode tradiţionale, comunicare, reading, modern methods, traditional methods, communication |
||||||
|