Metode, mijloace şi procedee de învăţământ interactive, utilizate în activitatea didactică integrată
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
59 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-14 09:39
SM ISO690:2012
BLOJ, Emil Sorin. Metode, mijloace şi procedee de învăţământ interactive, utilizate în activitatea didactică integrată. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 100-105. ISBN 978-9975-88-120-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației
Ediţia 4, 2024
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023

Metode, mijloace şi procedee de învăţământ interactive, utilizate în activitatea didactică integrată

Interactive learning methods, means and processes used in integrated teaching activity


Pag. 100-105

Bloj Emil Sorin
 
Colegiul Agricol „Traian Săvulescu”, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2024


Rezumat

Metodele interactive de predare-învățare stimulează copilul şi îl fac să descopere singur noile noţiuni. Astfel învăţarea este mai eficientă. Utilizarea metodelor și a procedeelor moderne în activitatea didactică contribuie la îmbunătăţirea calităţii procesului instructiv-educativ. Acestea au un caracter activ-participativ şi dezvoltă personalitatea copiilor. Metodele și tehnicile propuse sunt: Piramida, Cubul, Schimbă perechea, Lotus. Activitatea didactică este ştiinţă, tehnică şi artă. În realizarea ei intervine creativitatea şi inspiraţia profesorului.

The interactive methods of teaching and learning stimulate the child and make him discover new concepts by himself. Thus learning is more effective. The use of modern methods and procedures in the didactic activity contributes to the improvement of the quality of the instructional-educational process. They have an active-participative character and develop the children's personality. The proposed methods and techniques are: Pyramid, Cube, Change the pair, Lotus. The didactic activity is science, technique and art. The creativity and inspiration of the teacher intervenes in its realization.

Cuvinte-cheie
metode, mijloace didactice, interactiv, integrat,

Methods, didactic means, interactive, integrated