Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 09:39 |
![]() BLOJ, Emil Sorin. Metode, mijloace şi procedee de învăţământ interactive, utilizate în activitatea didactică integrată. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 100-105. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 100-105 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Metodele interactive de predare-învățare stimulează copilul şi îl fac să descopere singur noile noţiuni. Astfel învăţarea este mai eficientă. Utilizarea metodelor și a procedeelor moderne în activitatea didactică contribuie la îmbunătăţirea calităţii procesului instructiv-educativ. Acestea au un caracter activ-participativ şi dezvoltă personalitatea copiilor. Metodele și tehnicile propuse sunt: Piramida, Cubul, Schimbă perechea, Lotus. Activitatea didactică este ştiinţă, tehnică şi artă. În realizarea ei intervine creativitatea şi inspiraţia profesorului. |
||||||
Cuvinte-cheie metode, mijloace didactice, interactiv, integrat, Methods, didactic means, interactive, integrated |
||||||
|