Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 09:39 |
![]() BLOJ, Emil Sorin. Metode, mijloace şi procedee de învăţământ interactive, utilizate în activitatea didactică integrată. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 100-105. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 100-105 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Metodele interactive de predare-învățare stimulează copilul şi îl fac să descopere singur noile noţiuni. Astfel învăţarea este mai eficientă. Utilizarea metodelor și a procedeelor moderne în activitatea didactică contribuie la îmbunătăţirea calităţii procesului instructiv-educativ. Acestea au un caracter activ-participativ şi dezvoltă personalitatea copiilor. Metodele și tehnicile propuse sunt: Piramida, Cubul, Schimbă perechea, Lotus. Activitatea didactică este ştiinţă, tehnică şi artă. În realizarea ei intervine creativitatea şi inspiraţia profesorului. |
||||||
Cuvinte-cheie metode, mijloace didactice, interactiv, integrat, Methods, didactic means, interactive, integrated |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Bloj, E.</dc:creator> <dc:date>2024</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Metodele interactive de predare-învățare stimulează copilul şi îl fac să descopere singur noile noţiuni. Astfel învăţarea este mai eficientă. Utilizarea metodelor și a procedeelor moderne în activitatea didactică contribuie la îmbunătăţirea calităţii procesului instructiv-educativ. Acestea au un caracter activ-participativ şi dezvoltă personalitatea copiilor. Metodele și tehnicile propuse sunt: Piramida, Cubul, Schimbă perechea, Lotus. Activitatea didactică este ştiinţă, tehnică şi artă. În realizarea ei intervine creativitatea şi inspiraţia profesorului.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The interactive methods of teaching and learning stimulate the child and make him discover new concepts by himself. Thus learning is more effective. The use of modern methods and procedures in the didactic activity contributes to the improvement of the quality of the instructional-educational process. They have an active-participative character and develop the children's personality. The proposed methods and techniques are: Pyramid, Cube, Change the pair, Lotus. The didactic activity is science, technique and art. The creativity and inspiration of the teacher intervenes in its realization.</p></dc:description> <dc:source>Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației (Ediţia 4) 100-105</dc:source> <dc:subject>metode</dc:subject> <dc:subject>mijloace didactice</dc:subject> <dc:subject>interactiv</dc:subject> <dc:subject>integrat</dc:subject> <dc:subject>Methods</dc:subject> <dc:subject>didactic means</dc:subject> <dc:subject>interactive</dc:subject> <dc:subject>integrated</dc:subject> <dc:title>Metode, mijloace şi procedee de învăţământ interactive, utilizate în activitatea didactică integrată</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>