Educația incluzivă în viziunea cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
94 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 14:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.2+373.091 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132)
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Maria. Educația incluzivă în viziunea cadrelor didactice. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 224-228. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Educația incluzivă în viziunea cadrelor didactice

CZU: 376.2+373.091

Pag. 224-228

Georgescu Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Educația incluzivă este o necesitate în societatea actuală oferind oportunități și șanse egale copiilor cu cerințe educaționale speciale și/ sau dizabilități. Școala incluzivă are misiunea de a asigura educație fiecărui copil, în funcție de potențialul și de nivelul său de dezvoltare, rolul determinant fiind al cadrului didactic, care, prin strategii didactice adcvate, va reuși să creeze un mediu de învățare adecvat individualității și personalității acestuia.

Inclusive education is a necessity in today's society providing equal opportunities and chances for children with special educational needs and/or disabilities. Inclusive school has the mission to provide education to each child, according to his/her potential and level of development, the determining role being that of the teacher, who, through appropriate teaching strategies, will succeed in creating a learning environment appropriate to his/her individuality and personality.

Cuvinte-cheie
educație incluzivă, cerinţe educaţionale speciale, dizabilităţi