Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2+373.091 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132) |
![]() GEORGESCU, Maria. Educația incluzivă în viziunea cadrelor didactice. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 224-228. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2+373.091 | ||||||
Pag. 224-228 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Educația incluzivă este o necesitate în societatea actuală oferind oportunități și șanse egale copiilor cu cerințe educaționale speciale și/ sau dizabilități. Școala incluzivă are misiunea de a asigura educație fiecărui copil, în funcție de potențialul și de nivelul său de dezvoltare, rolul determinant fiind al cadrului didactic, care, prin strategii didactice adcvate, va reuși să creeze un mediu de învățare adecvat individualității și personalității acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, cerinţe educaţionale speciale, dizabilităţi |
||||||
|