Articolul precedent |
Articolul urmator |
92 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.013.33 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2111) |
SM ISO690:2012 NEDELCU (SAVA), Florica-Cristina. Organizarea conținuturilor în școlile primare: stimularea competențelor socio-umaniste. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 140-144. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.013.33 | ||||||
Pag. 140-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul discută importanța organizării conținuturilor în învățământul primar pentru dezvoltarea competențelor socio-umaniste. Se subliniază adoptarea unei abordări pedagogice integrate și holistice, adaptată nevoilor elevilor. Autorul oferă sugestii practice pentru crearea unui mediu de învățare care să faciliteze dezvoltarea acestor competențe și să contribuie la creșterea personală și socială a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie organizare, competențe practice, învăţământ, abordare integrată, content organization, practical skills, education, integrated approach |
||||||
|