Developing Intercultural Competence in an EFL Class
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
65 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111(072):008 (1)
Limba engleză (699)
Civilizație. Cultură. Progres (824)
SM ISO690:2012
RĂCIULA, Liudmila. Developing Intercultural Competence in an EFL Class. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 333-339.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Developing Intercultural Competence in an EFL Class

CZU: 811.111(072):008

Pag. 333-339

Răciula Liudmila
 
Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Articolul abordează problema dezvoltării competenței interculturale la lecțiile de limba engleză și subliniază importanța acesteia în societatea modernă globalizată. Pentru o mai bună înțelegere a conceptului cheie, în articol se prezintă o privire de ansamblu asupra definițiilor „culturii”, se definește termenul „competență interculturală” și se enumeră componentele acestuia. Avem convingerea că elementele culturale, fiind incorporate într-un curriculum bine structurat, pot fi implementate sistematic pe parcursul diferitelor etape de învățare a limbii. Cunoașterea unei limbi nu presupune doar stăpânirea vocabularului, a gramaticii și a regulilor de ortografie. Cele mai reușite lecții de limbă engleză oferă cursanților oportunitatea de a învăța atât cultura, cât și limba țării anglofone.

Cuvinte-cheie
cultură, componente culturale, produse, practici, perspective, competenţă interculturală, cunoştinţe, abilităţi, atitudini

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Răciula, L.I.</creatorName>
<affiliation>Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Developing Intercultural Competence in an EFL Class</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2024</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>cultură</subject>
<subject>componente culturale</subject>
<subject>produse</subject>
<subject>practici</subject>
<subject>perspective</subject>
<subject>competenţă interculturală</subject>
<subject>cunoştinţe</subject>
<subject>abilităţi</subject>
<subject>atitudini</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.111(072):008</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2024</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul abordează problema dezvoltării competenței interculturale la lecțiile de limba engleză și subliniază importanța acesteia &icirc;n societatea modernă globalizată. Pentru o mai bună &icirc;nțelegere a conceptului cheie, &icirc;n articol se prezintă o privire de ansamblu asupra definițiilor &bdquo;culturii&rdquo;, se definește termenul &bdquo;competență interculturală&rdquo; și se enumeră componentele acestuia. Avem convingerea că elementele culturale, fiind incorporate &icirc;ntr-un curriculum bine structurat, pot fi implementate sistematic pe parcursul diferitelor etape de &icirc;nvățare a limbii. Cunoașterea unei limbi nu presupune doar stăp&acirc;nirea vocabularului, a gramaticii și a regulilor de ortografie. Cele mai reușite lecții de limbă engleză oferă cursanților oportunitatea de a &icirc;nvăța at&acirc;t cultura, c&acirc;t și limba țării anglofone.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>