Articolul precedent |
Articolul urmator |
65 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072):008 (1) |
Limba engleză (699) |
Civilizație. Cultură. Progres (824) |
SM ISO690:2012 RĂCIULA, Liudmila. Developing Intercultural Competence in an EFL Class. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 333-339. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072):008 | ||||||
Pag. 333-339 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema dezvoltării competenței interculturale la lecțiile de limba engleză și subliniază importanța acesteia în societatea modernă globalizată. Pentru o mai bună înțelegere a conceptului cheie, în articol se prezintă o privire de ansamblu asupra definițiilor „culturii”, se definește termenul „competență interculturală” și se enumeră componentele acestuia. Avem convingerea că elementele culturale, fiind incorporate într-un curriculum bine structurat, pot fi implementate sistematic pe parcursul diferitelor etape de învățare a limbii. Cunoașterea unei limbi nu presupune doar stăpânirea vocabularului, a gramaticii și a regulilor de ortografie. Cele mai reușite lecții de limbă engleză oferă cursanților oportunitatea de a învăța atât cultura, cât și limba țării anglofone. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, componente culturale, produse, practici, perspective, competenţă interculturală, cunoştinţe, abilităţi, atitudini |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Răciula, L.I.</creatorName> <affiliation>Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Developing Intercultural Competence in an EFL Class</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2024</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>cultură</subject> <subject>componente culturale</subject> <subject>produse</subject> <subject>practici</subject> <subject>perspective</subject> <subject>competenţă interculturală</subject> <subject>cunoştinţe</subject> <subject>abilităţi</subject> <subject>atitudini</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.111(072):008</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2024</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul abordează problema dezvoltării competenței interculturale la lecțiile de limba engleză și subliniază importanța acesteia în societatea modernă globalizată. Pentru o mai bună înțelegere a conceptului cheie, în articol se prezintă o privire de ansamblu asupra definițiilor „culturii”, se definește termenul „competență interculturală” și se enumeră componentele acestuia. Avem convingerea că elementele culturale, fiind incorporate într-un curriculum bine structurat, pot fi implementate sistematic pe parcursul diferitelor etape de învățare a limbii. Cunoașterea unei limbi nu presupune doar stăpânirea vocabularului, a gramaticii și a regulilor de ortografie. Cele mai reușite lecții de limbă engleză oferă cursanților oportunitatea de a învăța atât cultura, cât și limba țării anglofone.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>