Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() MATCOVSCHI, Oleg. Prezentarea scenică a rezultatelor învățării înclasa de acordeon. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 153-157. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe Ediţia 2, 2024 |
||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe" 2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 153-157 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat se dezvăluie unele aspecte metodologice de prezentare scenică a repertoriului artistic în clasa de acordeon. Practica muzical-pedagogică ne demostrează că unul din obiectivele pentru care pledează profesorul de acordeon în Școala de Muzică, vizează prezentarea scenică performantă a programului muzical-ar-tistic însușit de către elev, ca produs artistic și finalitate specifică în studierea unui in-strument muzical (acordeon). |
||||||
Cuvinte-cheie acordeon, prestație scenică, interpretare artistică, aptitudini mu-zicale speciale, abilități muzicale, cultura muzical-interpretativă, accordion, stage performance, artistic interpretation, special musical skills, musical skills, musical-interpretive culture |
||||||
|