Prezentarea scenică a rezultatelor învățării înclasa de acordeon
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
78 0
SM ISO690:2012
MATCOVSCHI, Oleg. Prezentarea scenică a rezultatelor învățării înclasa de acordeon. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 153-157. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe
Ediţia 2, 2024
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe"
2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023

Prezentarea scenică a rezultatelor învățării înclasa de acordeon

Stage presentation of the learning outcomes in the accor-dion class


Pag. 153-157

Matcovschi Oleg
 
Școala de muzică, or.Fălești
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

În articolul dat se dezvăluie unele aspecte metodologice de prezentare scenică a repertoriului artistic în clasa de acordeon. Practica muzical-pedagogică ne demostrează că unul din obiectivele pentru care pledează profesorul de acordeon în Școala de Muzică, vizează prezentarea scenică performantă a programului muzical-ar-tistic însușit de către elev, ca produs artistic și finalitate specifică în studierea unui in-strument muzical (acordeon).

In the given article, some methodological aspects of the stage presenta-tion of the artistic repertoire in the accordion class are revealed. The musical-pedago-gical practice shows us that one of the goals advocated by the accordion teacher in the School of Music, aims at the performing stage presentation of the musical-artistic pro-gram acquired by the student, as an artistic product and specific purpose in studying a musical instrument (accordion).

Cuvinte-cheie
acordeon, prestație scenică, interpretare artistică, aptitudini mu-zicale speciale, abilități muzicale, cultura muzical-interpretativă,

accordion, stage performance, artistic interpretation, special musical skills, musical skills, musical-interpretive culture