Dezvoltarea intonației melodice în instruirea pia-nistică a elevilor școlii de muzică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
65 0
SM ISO690:2012
MATCOVSCHI, Nelea. Dezvoltarea intonației melodice în instruirea pia-nistică a elevilor școlii de muzică. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 148-152. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe
Ediţia 2, 2024
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe"
2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023

Dezvoltarea intonației melodice în instruirea pia-nistică a elevilor școlii de muzică

The development of melodic intonation within the training of pianist students in the music school


Pag. 148-152

Matcovschi Nelea
 
Școala de muzică, or.Fălești
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Prezentul articol elucidează principiile și metodele de dezvoltare a in-tonației melodice în cadrul instruirii elevului pianist în Școala de Muzică. Instruirea elevului pianist va fi axată spre formarea și dezvoltarea deprinderilor/abilităților muzi-cal-interpretative tehnice, corelate cu perceperea și pătrunderea în conținutul intonați-onal și semantic al muzicii interpretate.

This article elucidates the principles and methods of developing melodic intonation in the training of the pianist student in the School of Music. The training of the pianist student will be focused on the formation and development of technical musi-cal-interpretive skills/skills, correlated with the perception and penetration of the into-national and semantic content of the performed music.

Cuvinte-cheie
intonație melodică, instruire pianistică, deprinderi muzical-inter-pretative, auz muzical, abilități muzicale,

Melodic intonation, piano instruction, musical-interpretive skills, mu-sical hearing, musical skills