Articolul precedent |
Articolul urmator |
46 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
SM ISO690:2012 КОМАРОВА, Ирина. К вопросу преподавания курса «Основы инклюзивного образования» для будущих педагогов дошкольных учреждений: инновационные подходы . In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 422-424. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p421-423 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2023 |
||||||
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare" Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p421-423 | ||||||
CZU: 376.112.4 | ||||||
Pag. 422-424 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reveals innovative approaches to teaching the course “Fundamentals of Inclusive Education” for students studying in the specialty “Preschool Education”. Particular attention is paid to interactive methods of teaching future teachers, in particular, the role of game-based learning situations in the educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie preschool education, inclusive education, professional training, preschool teacher innovative approaches |
||||||
|