Importanța regulilor și a rutinei în managementul clasei de elevi the importance of rules and routine in classroom management
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
87 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 14:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04:005 (2)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (261)
Management (1920)
SM ISO690:2012
PERJU, Loredana Mihaela. Importanța regulilor și a rutinei în managementul clasei de elevi the importance of rules and routine in classroom management. In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 359-361. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p358-360
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2023
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare"
Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Importanța regulilor și a rutinei în managementul clasei de elevi the importance of rules and routine in classroom management

DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p358-360
CZU: 37.04:005

Pag. 359-361

Perju Loredana Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2024


Rezumat

The classroom management is a very vital part in teachers’ work with students in the classroom. Teacher as an efficient classroom manager needs to have skills to organize the setting where the educational process takes place but also skills to find the best paths to improve the educational process so that the students feel comfortable and prepared for the classes. An efficient teacher moreover needs establish positive classroom climate and working discipline. Also, teacher should be able to evaluate the progress of the students and self-evaluate his own work. Improving teacher quality through effective classroom organization and behavior management is an important step in improving outcomes in general and special education for all students.

Cuvinte-cheie
classroom management, educational process, rules and routine, Strategies, education, effectiveness