Mecanismul de constituire a grupului în mediul universitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
29 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.12:316.74 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (791)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. Mecanismul de constituire a grupului în mediul universitar. In: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații", conferință ştiințifică națională, 3 mai 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS, 2023, pp. 80-84. ISBN 978-9975-46-868-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații", conferință ştiințifică națională 2023
Conferința "Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații"
Chişinău, Moldova, 3 mai 2023

Mecanismul de constituire a grupului în mediul universitar

The group constitution mechanism in the university environment

CZU: 378.12:316.74

Pag. 80-84

Şchiopu Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2024


Rezumat

Articolul evocă comportamentele cadrelor didactice din cadrul departamentelor/ catedrelor universitare, care depinde de influența grupurilor și a structurilor din cadrul universității, ale căror obiective sunt aplicarea cunoștințelor teoretice pentru eficientizarea procesului educațional. Rolul grupului este important în satisfacerea nevoilor individuale în participarea membrilor catedrei în grupuri cum ar fi: nevoile de apartenență, nevoile de prietenie, sprijin, dragoste, nevoile de dezvoltare, consolidare sau verificare a simțului de identitate al individului și de menținere a respectului de sine, nevoile emoționale, nevoile de soluționare a problemelor.

The article evokes the behavior of teaching staff within university departments/chairs, which depends on the influence of groups and structures within the university, whose objectives are the application of theoretical knowledge to make the educational process more efficient. The role of the group is important in satisfying individual needs in the participation of faculty members in groups such as: the needs of belonging, the needs of friendship, support, love, the needs of developing, strengthening or verifying the individual's sense of identity and maintaining self-respect , emotional needs, problem-solving needs.

Cuvinte-cheie
grup primar, grup secundar, grup formal/ informal,

primary group, secondary group, formal/informal group