A fi profesor din domeniul socio-juridic în era digitală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
57 0
SM ISO690:2012
PASTUȘOC, Mariana. A fi profesor din domeniul socio-juridic în era digitală. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 190-195. ISBN 978-9975-3405-3-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a IX-a, 2021
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021

A fi profesor din domeniul socio-juridic în era digitală


Pag. 190-195

Pastușoc Mariana
 
Colegiul Internaţional de Administrare şi Business
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2024


Rezumat

The article describes the conceptual substantiation of the pedagogical model and of the methodology of training and / or development of digital competences in students in the socio-legal field through interactive information technologies. The role of the teacher in the socio-legal field in the digital age. The importance of scientific substantiation of the efficiency of the role of interactive information technologies in the process of training and / or development of digital skills in students in the socio-legal field.

Articolul descrie fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic și a metodologiei de formare și/sau dezvoltare a competențelor digitale la studenții din domeniul socio-juridic prin intermediul tehnologiilor informaționale interactive. Rolul profesorului în domeniul socio-juridic în era digitală. Importanța fundamentarii științifice a eficienței rolului tehnologiilor informaționale interactive în procesul de formare și/sau dezvoltare a competențelor digitale la studenţii din domeniul socio-juridic.

Cuvinte-cheie
action, digital competences, interactivity, professional competences, pedagogical model, didactic process, resource, didactic situation, situation, interactive board, interactive technologies, information and communication technologies,

acţiune, competenţe digitale, interactivitate, competenţe profesionale, model pedagogic, proces didactic, resursă, situație didactică, situație, tablă interactivă, tehnologii interactive, tehnologii informaționale și comunicaționale