Articolul precedent |
Articolul urmator |
57 0 |
SM ISO690:2012 PASTUȘOC, Mariana. A fi profesor din domeniul socio-juridic în era digitală. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 190-195. ISBN 978-9975-3405-3-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a IX-a, 2021 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 190-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the conceptual substantiation of the pedagogical model and of the methodology of training and / or development of digital competences in students in the socio-legal field through interactive information technologies. The role of the teacher in the socio-legal field in the digital age. The importance of scientific substantiation of the efficiency of the role of interactive information technologies in the process of training and / or development of digital skills in students in the socio-legal field. |
||||||
Cuvinte-cheie action, digital competences, interactivity, professional competences, pedagogical model, didactic process, resource, didactic situation, situation, interactive board, interactive technologies, information and communication technologies, acţiune, competenţe digitale, interactivitate, competenţe profesionale, model pedagogic, proces didactic, resursă, situație didactică, situație, tablă interactivă, tehnologii interactive, tehnologii informaționale și comunicaționale |
||||||
|