Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
111 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 14:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.017 (147) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 ŢVIRCUN, Victor. Valori educaţionale ale postmodernismului. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 4(80), pp. 79-82. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.11 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.11 | ||||||
CZU: 37.017 | ||||||
Pag. 79-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față este o tentativă de a evidenția esențele fenomenului postmodernist în educație, valorile acestuia, care trebuie promovate în procesul în procesul educațional. Sfidările societății contemporane reclamă o nouă modernitate, iar problematica aspectelor asociate cu postmodernitatea (constructivismul, multitudinea de perspective, realismul, contextualizarea etc.) dintr-o perspectivă conceptuală pot sensibiliza domeniul și pot oferi posibilități largi pentru transformarea funcțiilor școlii în actualitate. |
||||||
Cuvinte-cheie valori educaţionale, educaţie, postmodernismul, proces educaţional, societatea contemporană, educational values, education, postmodernism, process educational, contemporary society |
||||||
|