Valori educaţionale ale postmodernismului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
111 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 14:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.017 (147)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ŢVIRCUN, Victor. Valori educaţionale ale postmodernismului. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 4(80), pp. 79-82. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.11
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470

Valori educaţionale ale postmodernismului

Educational values of postmodernism

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.11
CZU: 37.017

Pag. 79-82

Ţvircun Victor
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
 
Disponibil în IBN: 16 februarie 2024


Rezumat

Articolul de față este o tentativă de a evidenția esențele fenomenului postmodernist în educație, valorile acestuia, care trebuie promovate în procesul în procesul educațional. Sfidările societății contemporane reclamă o nouă modernitate, iar problematica aspectelor asociate cu postmodernitatea (constructivismul, multitudinea de perspective, realismul, contextualizarea etc.) dintr-o perspectivă conceptuală pot sensibiliza domeniul și pot oferi posibilități largi pentru transformarea funcțiilor școlii în actualitate.

This article is an attempt to highlight the essence of the postmodernist phenomenon in education and what are its values that must be promoted in the process of training students. The challenges of contemporary society call for a new modernity, and the problematic aspects associated with postmodernity (constructivism, multiple perspectives, realism, contextualization, etc.) from a conceptual perspective can sensitize the field and offer wide possibilities not only for theorizing, but also for school practice currently.

Cuvinte-cheie
valori educaţionale, educaţie, postmodernismul, proces educaţional, societatea contemporană,

educational values, education, postmodernism, process educational, contemporary society