Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
168 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.5.072.4 (2) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia. Anxietatea și factorii ce o condiţionează la elevii din ciclul gimnazial. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 4(80), pp. 12-16. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.02 | |||||||
CZU: 159.942.5.072.4 | |||||||
Pag. 12-16 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul prezintă rezultatele unei cercetări experimentale a anxietății și a factorilor ce o condiționează la elevii din treapta gimnazială. Ca lot experimental am selectat 100 de elevi din clasele a V-a – a VIII-a. Pe întregul lot experimental am administrat Scala de manifestare a anxietății pentru copiii / Scala manifestării anxietății Taylor și Metoda de examinare a încrederii în sine (V. Romek). Ca finalitate a cercetării conchidem că anxietatea se întâlnește foarte frecvent la elevi (52% demonstrează nivelurile moderat și ridicat de anxietate). Anxietatea ridicată predomină la eleve comparativ cu elevii. Ca factori determinanți ale anxietății am evidențiat o încredere în sine și un curaj social scăzute. De asemenea, elevii cu anxietate manifestă nivel scăzut și moderat de inițiere a contactelor sociale. |
|||||||
Cuvinte-cheie anxietate, elevi, eleve, factori ai anxietății, anxiety, boys, girls, anxiety factors |
|||||||
|