Articolul precedent |
Articolul urmator |
93 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 14:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.025 (8) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Reconfigurarea învățării școlare prin prisma implementării cursurilor integrate. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 186-192. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.025 | ||||||
Pag. 186-192 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația STEM reprezintă o direcție necesară în formarea-dezvoltarea elevilor, care urmărește stimularea învățării științelor naturii aplicate în tehnologie și inginerie, cu un raționament logico-matematic permanent. Modelul transdisciplinar de reconfigurare a procesului de învățare a disciplinelor curriculare Matematică și Știință din perspectiva abordării STEM presupune dezvoltarea și implementarea disciplinei opționale integrate Educație STEM. Spre deosebire de alte discipline integrate, acest curs va atinge obiectivele educației STEM prin studierea aplicațiilor practice ale tehnologiilor moderne utilizate în aceste domenii. Cursul ar putea fi axat pe conținut transversal. Aceste conținuturi se vor concentra pe probleme globale ale umanității, cum ar fi eficiența energetică, agricultura ecologică etc. |
||||||
Cuvinte-cheie reconfigurare a învățării, curs opţional, curs integrat, educație STEM, reconfiguration of learning, Optional course, integrated course, STEM education |
||||||
|