Reconfigurarea învățării școlare prin prisma implementării cursurilor integrate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
93 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 14:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.025 (8)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Reconfigurarea învățării școlare prin prisma implementării cursurilor integrate. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 186-192. ISBN 978-9975-46-859-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale"
Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023

Reconfigurarea învățării școlare prin prisma implementării cursurilor integrate

CZU: 373.025

Pag. 186-192

Bocancea Viorel
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
 
Disponibil în IBN: 16 februarie 2024


Rezumat

Educația STEM reprezintă o direcție necesară în formarea-dezvoltarea elevilor, care urmărește stimularea învățării științelor naturii aplicate în tehnologie și inginerie, cu un raționament logico-matematic permanent. Modelul transdisciplinar de reconfigurare a procesului de învățare a disciplinelor curriculare Matematică și Știință din perspectiva abordării STEM presupune dezvoltarea și implementarea disciplinei opționale integrate Educație STEM. Spre deosebire de alte discipline integrate, acest curs va atinge obiectivele educației STEM prin studierea aplicațiilor practice ale tehnologiilor moderne utilizate în aceste domenii. Cursul ar putea fi axat pe conținut transversal. Aceste conținuturi se vor concentra pe probleme globale ale umanității, cum ar fi eficiența energetică, agricultura ecologică etc.

Abstract: STEM education represents a necessary direction in the training-development of students, which aims to stimulate the learning of natural sciences applied in technology and engineering, with a permanent logical-mathematical reasoning. The transdisciplinary model for reconfiguring the learning process of the Mathematics and Science curricular subjects from the perspective of the STEM approach involves the development and implementation of the integrated optional subject STEM Education. Unlike other integrated disciplines, this course will achieve the goals of STEM education by studying the practical applications of modern technologies used in these fields. The course could be focused on cross-curricular content. These contents will be focused on global issues of humanity such as energy efficiency, organic agriculture etc.

Cuvinte-cheie
reconfigurare a învățării, curs opţional, curs integrat, educație STEM,

reconfiguration of learning, Optional course, integrated course, STEM education