Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
137 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 12:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:005.52(478) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669)
Operații în management. Direcții (306)
SM ISO690:2012
CHIRILOV, Nelea. Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 41-43. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior contabil: provocări și soluții
Ediția 2-a, 2023
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții"
Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare

Modern teaching strategies in the process of teaching – learning – evaluation of the discipline of economic-financial analysis

DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.13
CZU: 378.147:005.52(478)
JEL: I21, M40

Pag. 41-43

Chirilov Nelea
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2024


Rezumat

Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică.

Cuvinte-cheie
didactică, predare, învăţare, evaluare, metode interactive

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Chirilov, N.</dc:creator>
<dc:date>2023</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății &icirc;n ansamblul nu putea avea loc fără schimbări &icirc;n științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a &icirc;nvăța pe alții, de a-i &icirc;nvăța să &icirc;nvețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne &icirc;n procesul de predare &ndash; &icirc;nvățare - evaluare. Creșterea calității &icirc;n procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o &icirc;nvățare de calitate, de a beneficia de o &icirc;ndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și &icirc;n practica economică.</p></dc:description>
<dc:identifier>10.5281/zenodo.10400991</dc:identifier>
<dc:source>Învățământul superior contabil: provocări și soluții (Ediția 2-a) 41-43</dc:source>
<dc:subject>didactică</dc:subject>
<dc:subject>predare</dc:subject>
<dc:subject>învăţare</dc:subject>
<dc:subject>evaluare</dc:subject>
<dc:subject>metode interactive</dc:subject>
<dc:title>Strategii didactice moderne &icirc;n procesul de predare &ndash; &icirc;nvățare &ndash; evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>