Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 12:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:005.52(478) (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669) |
Operații în management. Direcții (306) |
![]() CHIRILOV, Nelea. Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 41-43. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior contabil: provocări și soluții Ediția 2-a, 2023 |
||||||
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții" Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.13 | ||||||
CZU: 378.147:005.52(478) | ||||||
JEL: I21, M40 | ||||||
Pag. 41-43 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică. |
||||||
Cuvinte-cheie didactică, predare, învăţare, evaluare, metode interactive |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Chirilov, N.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.10400991</dc:identifier> <dc:source>Învățământul superior contabil: provocări și soluții (Ediția 2-a) 41-43</dc:source> <dc:subject>didactică</dc:subject> <dc:subject>predare</dc:subject> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>evaluare</dc:subject> <dc:subject>metode interactive</dc:subject> <dc:title>Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>