Comportamentul de consum al produselor media în rândul tinerilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
199 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 17:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.346.32-053.6:070:004 (1)
Structură socială. Societatea ca sistem social (1011)
Ziare. Presă. Jurnalism (563)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253)
SM ISO690:2012
ANTONIUC, Ala. Comportamentul de consum al produselor media în rândul tinerilor. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 1 septembrie 2023, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, SU, SS, pp. 94-96. ISBN 978-9975-62-669-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2023
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 1 septembrie 2023

Comportamentul de consum al produselor media în rândul tinerilor

CZU: 316.346.32-053.6:070:004

Pag. 94-96

Antoniuc Ala
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2024


Rezumat

The mass media have an important role in educating young people. The mass media messages represent a true learning resources that contribute to the multilateral development of young people’s personality and their effective integration into society. The author analyze how through mass media, young people manage to acquire numerous knowledge of general culture, to enrich their vocabulary, to develop their thinking and mental functions, to form their distributive attention, to form certain moral and aesthetic feelings.