Articolul precedent |
Articolul urmator |
199 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 17:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.346.32-053.6:070:004 (1) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (1011) |
Ziare. Presă. Jurnalism (563) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253) |
SM ISO690:2012 ANTONIUC, Ala. Comportamentul de consum al produselor media în rândul tinerilor. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 1 septembrie 2023, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, SU, SS, pp. 94-96. ISBN 978-9975-62-669-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2023 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 1 septembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.346.32-053.6:070:004 | ||||||
Pag. 94-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The mass media have an important role in educating young people. The mass media messages represent a true learning resources that contribute to the multilateral development of young people’s personality and their effective integration into society. The author analyze how through mass media, young people manage to acquire numerous knowledge of general culture, to enrich their vocabulary, to develop their thinking and mental functions, to form their distributive attention, to form certain moral and aesthetic feelings. |
||||||
|