Articolul precedent |
Articolul urmator |
55 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`373.4:659.1 (1) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 SOBOL, Aliona. Creativitate lexicală în limbajul publicistic. In: Dimitrie Cantemir: memorie literară și studii culturale, 26 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 112-115. ISBN 978-9975-62-607-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10213703 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dimitrie Cantemir: memorie literară și studii culturale 2023 | ||||||
Conferința "Dimitrie Cantemir: memorie literară și studii culturale" Chişinău, Moldova, 26 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10213703 | ||||||
CZU: 81`373.4:659.1 | ||||||
Pag. 112-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la mecanismul de formare a cuvintelor în limbajul publicistic, insistând asupra aspectelor semantic și structural. Majoritatea lexemelor apărute ocazional reprezintă o reacție a vorbitorilor la unele aspecte ale vieții social-politice. Viabilitatea acestor creații lexicale o va decide uzul. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate lexicală, limbaj publicistic, formarea cuvintelor, derivare, nume proprii, Antroponime, lexical creativity, publicity language, word formation, derivation, proper names, anthroponyms |
||||||
|