Coachingul în srijinirea procesului de autocunoaștere
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
82 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 00:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:005.33 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Activități manageriale (431)
SM ISO690:2012
VERDEŞ, Tatiana. Coachingul în srijinirea procesului de autocunoaștere. In: Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză, 22 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 91-94. ISBN 978-9975-46-824-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză 2023
Conferința "Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză"
Chişinău, Moldova, 22 iunie 2023

Coachingul în srijinirea procesului de autocunoaștere

Coaching in support of the process of self-knowledge

CZU: 37.015:005.33

Pag. 91-94

Verdeş Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2024


Rezumat

În articolul dat, coachingul este prezentat ca acel instrument de eficientizare a autocunoașterii, proces complex care sprijină transformarea personală, în vederea îmbunătățirii calității vieții, prin intermediul conștientizării realității și a concentrării asupra rezultatelor. Aici vei găsi nu doar elucidări conceptuale, definiții, principii, tipuri, etape, dar și instrumente specifice procesului de consiliere, precum și câteva modele de realizare a coachingului, cu aplicația diverselor instrumente: întrebările deschise și provocatoare, scări de evaluare/autoevaluare, teste, instrumente de evaluare a personalității, tehnici de vizualizare și imaginație ghidată, feedbackul și reflecția, planificarea acțiunilor și responsabilizarea etc.

In this article, coaching is presented as a tool for enhancing self-awareness, a complex process that supports personal transformation to improve quality of life through awareness of reality and focus on results. Here you will find not only conceptual elucidations, definitions, principles, types, stages, but also specific tools for the coaching process, as well as some models of how coaching is carried out, with the application of various tools: open and challenging questions, rating/self-assessment scales, tests, personality assessment tools, visualization and guided imagery techniques, feedback and reflection, action planning and empowerment, etc.

Cuvinte-cheie
coaching, autocunoaştere, conştientizare, performanţă,

coaching, Self-awareness, awareness, performance