Articolul precedent |
Articolul urmator |
63 0 |
SM ISO690:2012 NASTASIU, Silvia, EŞANU-DUMNAZEV, Daniela, SCUTELNIC, Raisa. Comunicarea diplomatică în educație – arta de a consolida relații constructive. In: Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță, Ed. 1, 18-20 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2023, p. 758. ISSN 2345-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță 2023 | ||||||
Conferința "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță" 1, Chişinău, Moldova, 18-20 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 758-758 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Introducere. Diplomația este considerată a calitate esențială a ființei umane. Această abilitate devine esențială în mediul profesional, constituind cheia succesului în edificarea relațiilor constructive. Scopul lucrării. Instituția de învățământ superior este considerat locul unde se învață și se educă comunicarea, care are semnificația unei valori umane și sociale, iar comunicarea diplomatică constituie abilitatea supremă a educației universitare, la care toate disciplinele incluse în Curricula trebuie să-și aducă contribuția proprie. Material și metode. Cercetarea noastră în domeniul anunțat anterior a purtat un caracter calitativ, însumând lucrările importante publicate în domeniul educației, comunicării, diplomației, bazate pe observații, analiză și concluzii. Rezultate. Evidențierea unor strategii de comunicare diplomatică în educație, care ar facilita edificarea și menținerea relațiilor eficiente de colaborare. Concluzii. Comunicarea diplomatică, în era globalizării, devine o abilitate esențială în mediul educațional modern care necesită din ce în ce mai insistent abordări inovatoare, creative de construire și menținere a relațiilor de colaborare. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, diplomație, relaţii, educaţie., communication, diplomacy, relations, education. |
||||||
|