Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 09:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (91) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
![]() CAZACIOC, Nadejda. Evaluarea impactului educației steam asupra dezvoltării abilităților cognitive la educabili. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 117-124. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p117-124 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p117-124 | ||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 117-124 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema evaluăriui impactului educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor și formării competențelor școlare. Sunt prezentate datele statistice privind impactul educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor din trei instituții de învățământ din Republica Moldova, care au implementat în demersul didactic conceptul educațional STEAM. Scopul principal al cercetării realizate a fost de a determina în ce măsură educația STEAM poate contribui la formarea competențelor elevilor în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei, artei și matematicii. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, impact, educaţie STEAM, abilități cognitive, competențe, evaluation, impact, STEAM education, cognitive skills, competencies |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cazacioc, N.</creatorName> <affiliation>Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Evaluarea impactului educației steam asupra dezvoltării abilităților cognitive la educabili</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2023</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-822-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>evaluare</subject> <subject>impact</subject> <subject>educaţie STEAM</subject> <subject>abilități cognitive</subject> <subject>competențe</subject> <subject>evaluation</subject> <subject>impact</subject> <subject>STEAM education</subject> <subject>cognitive skills</subject> <subject>competencies</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.025</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2023</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul abordează problema evaluăriui impactului educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor și formării competențelor școlare. Sunt prezentate datele statistice privind impactul educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor din trei instituții de învățământ din Republica Moldova, care au implementat în demersul didactic conceptul educațional STEAM. Scopul principal al cercetării realizate a fost de a determina în ce măsură educația STEAM poate contribui la formarea competențelor elevilor în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei, artei și matematicii.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article addresses the issue of assessing the impact of STEAM education on the development of students’ cognitive abilities and the formation of school skills. The statistical data on the impact of STEAM education on the development of the cognitive skills of students from three educational institutions in the Republic of Moldova, which have implemented the STEAM educational concept in their teaching approach, are presented. The main purpose of the research was to determine to what extent STEAM education can contribute to the formation of students’ competences in the field of science, technology, engineering, art and mathematics.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>